Dgs Temel Kavramlar Videolu Ders

dgs-videolu-dersleri

Dgs Temel Kavramlar  Videolu Ders

Eğer buraya geldiyseniz notlar yeterli gelmemiş yada pekiştirmek istediğiniz için gelmişsinizdir. :) Arkadaşlar öncelikle dgs matematik konu anlatımı başlığı altında şuan bana ait bir konu anlatım videosu bulunmamaktadır. Bunun nedeni video çekecek kadar vaktimin olmayışıdır. Ama ben elimden geldikçe farklı soru tiplerinin videolarını paylaşmayı düşünüyorum umarım hepinize yararı olur. Bu videomuz da sadece sayı kümelerinin tanıtımını yapıyor. Eğer siz de benim gibi bazen Doğal sayının simgesi nedir?, Tam sayının simgesi nedir ? Reel sayı nasıl gösterilir gibi düşüncelere kapılıyorsanız bence bu videoyu izleyin. Öncüllü sorularda ok işinize yarayacaktır:)





İsterseniz Buraya Tıklayarak Dgs Doğal Sayılar konu anlatımı dersini bulabilirsiniz.

Paylaşki Herkes Faydalansın :)

0 yorum

Anonim Olarak Yorum Yazarken Adını eklemeyi unutma =)