Dikey Geçiş Sınavına Kaynak Önerisi-2

Dikey Geçiş Sınavına Kaynak Önerisi-2
dgs-konu-anlatim

Dikey Geçiş Sınavına Kaynak Önerisi-2


  •       DGS İHTİYAÇ YAYINCILIK “EFSANE 3’lü KONU+SORU+DENEME”

dgs-konu-anlatim
Bence bu seti kitap ile arası pek iyi olmayanlar almalı. Sorular yeni başlayanlar için hazırlamış ve pekiştirmeye yönelik bir set olmuş. Bence gayette güzel olmuş ben almış bulundum indirimde yakaladığım için konu sonrası pekiştirme olarak kullanıyorum.
  •   DGS  KONU ANLATIM  “YARGI YAYINEVİ  DGS  KONU ANLATIM”
dgs-konu-anlatim


Ebat olarak bayağı kalın bir kitap ve bende ki  2011 yayınıdır. İhtiyaçtan sonra eğer konu tekrarı yapcaksam yada genel tekrar yapacaksam testlerini kullandığım bir kitap. Başarılımı sorusunu sorarsanız testleri kolaydan zora doğru gidiyor ve bu öğrenciyi motive ediyor. Almanızı tavsiye eder miyim? İhtiyaç’ın konu anlatımlısını alırsanız bence gerek yok ama benim gibi iki konu anlatım bulunsun derseniz bence indirime denk getirip alabilirsiniz.
  • DGS ÇEK KOPART TEST “ TASARI- ÇEK KOPART-SAYISAL YETENEK”
dgs-konu-anlatim


Henüz 3-4 test çözdüğüm ve aynı X yayınları gibi bilgi damlacıkları bulunan ( burada adı hap bilgi olmuşJ ) ve soruları gömlek olarak orta düzeyden biraz yukarı pekiştirme ve konu çalışmak ideal ve kesin almanız gerektiğini düşündüğüm bir yayın.
  • DGS KONU ANLATIM+SORU BANKASI “ BEYAZ KALEM-DGS”
dgs-konu-anlatim


Şöyle bir söylenti var Beyaz Kalemin yayıncılığın kim sorusunu çözdüyse kazanmış diye ama ne derece bilmiyorum J Kitap hakkında ki düşüncelerime gelirsek eğer. Soruları bence diğer kitaplar gibi konu anlatımları pek ayrıntılı olmayan bir kitap. Almalımısınız ? Konu anlatım hayır, Soru bankası evet, çünkü soru bankasında kaliteli sorular bulunuyor.
  •  DGS ÇEK KOPART TEST “İHTİYAÇ YAYINCILIK-YEPİSYENİ SORULAR”
dgs-konu-anlatim


Sorularını beğendiğim ama konu başına düşen sayısal testlerin azlığından yakındığım bir çek kopart. TÜRKÇE sorularının bazılarında bence sorun ve bazı ifadeler çok havada kalmış o yüzden çözerken dikkat etmelisiniz. Matematik testlerinden birinin cevap anahtarında sorun vardı ama şuan hangi test hatırlamıyorum J Bu kadar şeyden sonra almalı mısınız sorusuna gelince bence alın ne kadar farklı soru o kadar hedefinize yakınlaşmak demektir.

Not: Arkadaşlar Antrenmanlarla Matematik 1 ve Antrenmanlarla Matematik 2 kitapları hakkında bilgi vermedim çünkü ben hiç çözmedim ondan ama çevremde sıkça duyduğum ve herkesin dilinde olan bir kitap temel oluşturmak için çok kullanılması gereken kitaplardan diyorlar. Bunun hakkında bilginiz varsa yorumda paylaşınız.

Benden şimdilik bu kadar… Aklına takılan bir şey olursa yorumdan ulaşa bilirsin bana :)

Eee o kadar okudun bi yorum yaz bari bre J 

Paylaşki Herkes Faydalansın :)

3 yorum:

  1. Birşey Sorabilir miyim ? Siz Dgs yi kazandınız mı ? verdiğiniz kaynaklardan bir iki tanesini kullandım ve beğendiğim kaynaklar diğerlerinide deneyeceğim. iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bende bu sene hazırlanıyorum inşAllah kazanırız :) iyi çalışmalar

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil