Dikey Geçiş Sınavına Kaynak Önerisi-1

 Merhaba arkadaşlar;

Dikey Geçiş Sınavına Kaynak Önerisi-1

  Bugün size en çok soru sorulan ve aranan ve sorular konulardan birine değinmek istiyorum “Dikey Geçiş Sınavı için hangi kaynak kitaplarını seçmeliyim?” Hepimizin bildiği gibi piyasa da bir çok kitap mevcut Dgs ile ilgili bir o kadar da kaynak yetersiz tabi. Ben size burada duyduğum değil bizzat kullandığım kitaplar hakkında bilgi vereceğim, farklı kaynak edindikçe de eklemeler yaparım.

Not: Aşağıdaki yayın ve kuruluşlar ile aramda herhangi bir bağ yoktur benim amacım sadece “hangi kaynağı almalıyım/önerirsiniz?” sorusuna cevap olabilmektir.

  • KONU ANLATIM “YEDİİKLİM KEYİFLİ MATEMATİK”


Matematik  ile arası limoni olanlar için;
dgs-konu-anlatimÇanakkale de öylesine kitapçılarda gezerken kapağından etkilenip aldığım, alırken “acaba iyi midir?” sorusu aklıma çok takılsa da şuan kitaptan memnunum. Ben kitabı özellikle OBEB-OKEK için almıştım. Çünkü ben bu seneye kadar bir türlü mantığını anlayamadığım bir konu olmuştur neyse…
Ben keyifli matematik kitabını matematiği zayıf olan yada tekrar için kullanacaklara ve benim gibi anlamadığı konulara bakacak kişiler için öneririm.
Kitabın içeriğine gelirsek; İsmi gibi içerisi de zevkli bir kitap,  “Adım” mantığı ile ilerliyor. Mesela OBEB-OKEK anlatırken  1.Adım Obeb Alma, 2 Adım Ekok alma şeklinde en ince ayrıntısına kadar anlatıyor. Bu yüzden matematik ile arası limonu olanlara öneririm. Konu sonunda bol pekiştirme sorulu ve testli bir kitap.
  • SORU BANKASI “ X YAYINLARI – DGS Bilgi Damlacıklı”

dgs-konu-anlatim
X Yayınları gerçekten kaliteli bir yayın bence.  Soruları pratiğinizi geliştirmeyi, sayfanın hemen yanında bulunan bilgi damlacıkları size ipucu vermeyi ve farklı soru tipleri sizi her duruma karşı hazırlamayı hedeflemiş. Tavsiyem bence ilk fırsatta edinin pişman olmazsınız.
  • DGS ÇEK KOPART TEST “X YAYINLARI- DGS BEKLENEN SORULAR

dgs-konu-anlatim

Henüz yeni başladğım ve gömlek olarak ilk iki kitabımdan bir iki gömlek büyük bir kaynak. Memnun muyum ? sorusuna kesinlikle cevabım “Evet” olacak bunun hakkında pek bir şey yazamıyorum çünkü daha ikinci testteyim J
  • DGS ÇEK KOPART TEST “UZMAN KARİYER-İNTERAKTİF TEST-DGS”
dgs-konu-anlatim


Çek kopart tarzı olan yaprak testlerden ve gerçekten çek kopart olması + sı. Çünkü ben soru bankasından test çözmeyi hiç sevmiyorum yeni yeni alıştırmaya çalışıyorum kendimi, soru bankalarını hep yırtıyorum ve çek kopart yapıyorum gayet kullanışlı oluyor. Uzman kariyerinde soruları orta seviyede ve bence çözülmesi gereken bir kaynak, ben faydasını çok görüyorum. Bazı soruları gerçekten sinir edici olsa da bir şeyler vermeyi başaran yayınlardan.

  • DGS SORU BANKASI “İHTİYAÇ-DÖNENCE-SORU BANKASI-2015”
dgs-konu-anlatim


İlk belirteceğim elinizde 2014’ü varsa 2015 almazsanız pek bir şey kaybetmezsiniz. Çünkü sorularda pek bir değişiklik yok.  İhtiyacın soru bankaları ve özellikle 2015’teki konu anlatım kitabı hoşuma gitti sanki önceki senelere göre bu sene daha bi ayrıntılı ve pekiştirmeye yönelik düzenlemişler kitabı. Ben ders tekrarları mı İHTİYAÇ Konu anlatım ile yapıyorum ve faydasını da çok gördüm. Konu sonu testleri ve Konu içindeki örnekleri ile bence çok başarılı.


 Diğer Önerilerime Devam Etmek için BURAYA TIKLAYINIZ.

Paylaşki Herkes Faydalansın :)

4 yorum:

  1. ihtiyacin donence kitabini bende bu sene kullaniyorum gecn sene ki kitabi ile arasinda soru farki yok ikisinide kullana bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Evet dediğiniz yayınlar arasında dik ay geçiş sınavı sistemi değişmesine rağmen soru değişimi yok bence geçen senenin kitabını almak daha mantıklı maddi yönden

    YanıtlaSil
  3. Merhaba arkadaşlar ben seneye dgs sınavına gireceğim hedefim Hacettepe
    Üniversitesi tiyatro bölümü. Sözelim gayet iyidir fakat amacım sözelde full çekmek bunun için ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol ve farklı soru tipleri çöz ayrıca kitap okuyarak anlama ve okumanı hızlandır. iyi çalışmalar

      Sil